سرعت داغون اینترنت

هر تغییری که توی طرح میدم، شاید حتی 1 ثانیه طول بکشه اما تا صفحه رفرش بشه وببینم همونی شده که میخوام یا نه ، یه ربع طول میکشه.

فکر کنم دوباره یکی پاشو گذاشته رو سیم.

جالب تر اینکه گوگل رو نمیتونم باز کنم و باید وی پی کانکت کنم تا باز بشه 

نیس ما این روزا خیلییییی مشتاق کاریم، این کمبود امکانات هم مزید بر علت میشن.

یه روز اینترنت اینجوریه ، یه روز سرورای داخل مشکل دارن، یه روز سرورای خارج مشکل دار شدن و باید با ف*ی*ل*ت*ر  شکن دیدشون، یه روز چایی رو دیر میارن ، یه روز خوابمون میاد، یه روز امتحان داشتیم حسش نیست...

پس اگه بازدهی کار اومد پایین نگید تقصیر من بوده


نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
همون حکایت قیف و قیر و اینها دیگه؟!

سلام ، بله همون .
فکر کنم همین الان اینترنت رو ملی کنن بهتره حداقل خیالمون راحته که همه سایتها قطعه

آویشن پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

e.e.e.soraat be in khobi.chera alaki tashvishe azhane 0m0mi rah mindazi khahar(ba halate shokhi bekhun);):D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد