پروژه

برای درس هوش مصنوعی نشستم الگوریتم n  وزیر رو با  php  پیاده سازی کردم و کلی ذوق کردم که خودش نتیجه رو چاپ میکنه و جواب میده ، بعد رفتم به استاد نشون دادم ، اصلا ذوق نکرد 


تقصیر منه که نرفتم یه آماده از اینترنت بگیرم که جواب نده و راحت باشم.


حیف اینهمه وقت و ذوق که برای این برنامه گذاشتم و آخرشم اینجوری.


مطمئنم استاد فرقی بین و من کسایی که از اینترنت دانلود کردن نمیذاره.


سیستم آموزشی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://mhdh.blogsky.com

منم همچین ضربه ای خوردم
از یه استاد ...
کلی از تعطیلیه و وقتم زدم چه سایتی طراحی کردم
همه بچه ها انگشت به دهن موندن
بعد با 4 تا پسر عین خودش نشست مسخره کردن
از هرچی طراحی سایته زده شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد