کوچ باید کرد...

تو فکر یه کار دیگه هستم.

حسابی ازین شرکت زده شدم و روزا به زور از خواب بیدار میشم و عصرها هم لحظه شماری میکنم که برم خونه.

90 درصدش بخاطر مثلا همکاران محترم هست و 5 درصدش بخاطر کسل کننده بودن کار و 5 درصد بقیش به خاطر تنوع طلبی خودمه.


فکر میکنم اون 5 درصدش که مربوط به خودمه بازم به کسل کننده بودن محیط ربط داره چون اگه اینجوری نبود من حوصلم سر نمیرفت که بخوام دنبال کار دیگه ای باشم.



پروژه

برای درس هوش مصنوعی نشستم الگوریتم n  وزیر رو با  php  پیاده سازی کردم و کلی ذوق کردم که خودش نتیجه رو چاپ میکنه و جواب میده ، بعد رفتم به استاد نشون دادم ، اصلا ذوق نکرد 


تقصیر منه که نرفتم یه آماده از اینترنت بگیرم که جواب نده و راحت باشم.


حیف اینهمه وقت و ذوق که برای این برنامه گذاشتم و آخرشم اینجوری.


مطمئنم استاد فرقی بین و من کسایی که از اینترنت دانلود کردن نمیذاره.


سیستم آموزشی ...