احساسات !!! وجود داره؟

از خودم بدم میاد.  حتی اینجا هم نمیتونم راحت حرفمو بزنم.

انقد از خودم ناراحتم و عصبانیم که همیشه بهترین دوستامو با حرفام ناراحت میکنم.

هروقت فکر میکنم کاری که دارم میکنم درسته ، همیشه یه نفر پیدا میشه که ثابت میکنه باز اشتباه کردم و نباید هیچ وقتِ هیچ وقت بخودم اجازه بدم دوباره احساسی تصمیم بگیرم.

همیشه بخاطر اینکه زیادی احساساتیم آدما رو از خودم دور میکنم که آسیب نبینم اما وقتی که میخوام یکم مهربون باشم یکی  پیدا میشه میزنه تو حالم.

چرا همیشه اونجوری که ما نمیخوایم میشه ؟ دقیقا همیشه برعکس میشه .

خوب خدا جون دمت گرم یبارم باب میل ما صلاح ما رو تشخیص بده، همیشه صلاح ما تو یه چیز دیگست؟ اگه من یه چیز دیگه بخوام صلاحم باز یه چیز دیگست؟ کلن خوشت میاد ازین کارا آره؟


باشه اشکال نداره ، اینبارم اشکال نداره ،اصلا همون مریم بی احساس و سنگدلی میشم که همه میخوان.

اینجوری خودمم راحت ترم...



نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ http://ansooyemarzedoostii.blogsky.com

درکت میکنم..اینروزا باید سنگدل بود وگرنه رو سرت سوار میشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد