کلمات تخصصی

کلمات تخصصی یا به قول من کلمه های قلمبه سلمبه.

چند وقته تو کف آدمایی هستم که یه عالمه کلمه قلمبه سلمبه حفظ کردن و احساس غرور میکنن و هر دفعه یکی از کلمه ها رو میپرونن.

باورتون نمیشه، من خیلی از کلمات تخصصی رشته و شغل خودمو بلد نیستم، شاید به اسم تخصصی بلد نباشم ولی نحوه پیاده سازیشونو بلدم اما بعضی از مشتریامون یه کلمه های عجیبی استفاده میکنن که من توش میمونم این چی میگه ؟؟؟ 

شرط میبندم حتی به زور کاربردشو بلدن اما ...

مثلا میگه "طراحی نرم افزارهای قابل توسعه بصورت آنلاین با کاربردهای گسترده و قابلیت ارتباط با مشتری و یه عالمه کلمه انگلیسی "بعد  میفهمم آهان این همون "طراحی سایت" خودمونه   


حدود یک ماه پیش رفته بودم جایی ، یه بنده خدایی گفت ما یه سایت میخوایم و اینا.

منم داشتم براش توضیح میدادم ، یه دفه زد اون کانال و شروع کرد یه عالمه کلمه قلمبه سلمبه بلغور کردن و من با چشمای گرد شده و دهن باز فقط داشتم نگاهش میکردم. + 

بعد که حرفاش تموم شد گفتم : میشه انقد کلمات قلمبه سلمبه استفاده نکنید؟ من هیچی از حرفاتونو نفهمیدم .

بنده خدا حالش گرفته شد، پیش خودش گفته من اینهمه کلاس گذاشتم اونوقت اینجوری میگه.

بعد گیر داده بود که مراحل انجام یه سایت رو برای من توضیح بدید، انگار درس کنترل پروژه میخواد امتحان بگیره ، مراحل نداره که تو میگی من سایت میخوام منم میگم باشه 


هرچی من توضیح میدادم این یارو گیر داده بود مراحلشو بگو، بعد شروع کرد از آی تی  حرف زدن ، بازم یه عالمه کلمه های قلمبه سلمبه ، دوباره من همون شکلی شدم ، دید باز قیافم اونجوریه گفت اطلاعاتی از آی تی  دارید، گفتم والا میگن رشتم بوده اما من که رشتم آی تیه اندازه شما کلمه حفظ نکردم بیشتر کاربردی یاد گرفتم.


خلاصه اینکه ما که آخرش نفهمیدیم اون چی گفت.

یه جا خوندم : وقتی یه چیزی رو خوب یاد گرفتی که بتونی اونو به مادربزرگتم یاد بدی 


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

ننه میشه به من برنامه نویسی php یاد بدی

آویشن پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

ایول.کاملا باهات موافقم.مثل این میمونه که طرف 2روز میره مسافرت میاد وسط فارسی هی کلمه انگلیسی میپرونه.در حالی که حتی معنیه اونو درست حسابی نمیدونه،انگاری کلاس داره.
راستی اگه شد بیا پیشم،خوشحال میشم لینکت کنم.فقط بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.:)
فعلا بای.میبینمت.منتظرم نذارایول.کاملا باهات موافقم.مثل این میمونه که طرف 2روز میره مسافرت میاد وسط فارسی هی کلمه انگلیسی میپرونه.در حالی که حتی معنیه اونو درست حسابی نمیدونه،انگاری کلاس داره.
راستی اگه شد بیا پیشم،خوشحال میشم لینکت کنم.فقط بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.:)
فعلا بای.میبینمت.منتظرم نذارایول.کاملا باهات موافقم.مثل این میمونه که طرف 2روز میره مسافرت میاد وسط فارسی هی کلمه انگلیسی میپرونه.در حالی که حتی معنیه اونو درست حسابی نمیدونه،انگاری کلاس داره.
راستی اگه شد بیا پیشم،خوشحال میشم لینکت کنم.فقط بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.:)
فعلا بای.میبینمت.منتظرم نذارایول.کاملا باهات موافقم.مثل این میمونه که طرف 2روز میره مسافرت میاد وسط فارسی هی کلمه انگلیسی میپرونه.در حالی که حتی معنیه اونو درست حسابی نمیدونه،انگاری کلاس داره.
راستی اگه شد بیا پیشم،خوشحال میشم لینکت کنم.فقط بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.:)
فعلا بای.میبینمت.منتظرم نذار

avishan پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

salam.merci ke bem sar zadi.man to ro link kardam.age mishe man0 be esme دختر ایرونی link kun.merci.fadat

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد