دوست...

یکی از دوستام بهم گفت تو وقتی میخوای کسیو فراموش کنی توی ذهنت ازش بدترین آدم دنیا رو میسازی تا فراموشیش واست آسون بشه !


من تاحالا فکر میکردم که وقتی میخوام کسیو فراموش کنم خودبخود متوجه بدیاش میشم ، واقعا سعی نمیکردم ازش آدم بدی بسازم !


من درست میگم یا اون ؟


انقد بیخیال همه شدم که همه اتفاقات مربوط به آدما از ذهنم پاک میشه و هربار که میخوام یادشون بیفتم یاده رفتاریشون که ناراحتم کرده میفتم چیکار کنم ؟


بعضی وقتا هم که سرحال باشم یاد خوبیای آدما میفتم

ولی کلا زیاد به ذهنم اجازه نمیدم خودشو درگیر خاطرات کنه و خاطراتمو ف ی ل ت ر کردم و بعضی وقتا با پروکسی یه سرکی میزنم و برمیگردم.

مثه فیس بوک که این روزا فقط واسه فکر نکردن به همه چیز ، وقتای آزادمو باهاش پر میکنم. ترجیح میدم پای این اینترنت معطل بشم و فیس بوکمو چک کنم تا اینکه یاد آدمایی بیفتم که ادعا میکردن دوستم هستن و ...




نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
نمی دونستم آپ کردین
برخلاف شما من که زیاد از فیس بوک خوشم نیومد

سلام
خیلی وقت بود آپ نمیکردم.
منم زیاد خوشم نمیاد فقط واسه اینه که وقت بگذره و به چیزی دیگه فکر نکنم

مهراوه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

وقتی لازمه کسی را فراموش کنی بهترین کار همینه که دوستت گفته!

اگه نخوای ازشون آدم بدی هم بسازی ناخودآگاه بدیهاشونه که یادت میاد چون نتونستن دوستیشونو بهت ثابت کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد