جی کوئری

من موندم این جی کوئری چرا مثه بچه آدم نمیگه دردش چیه؟

وقتی یه نقطه اضافه تر مینویسی کلهم جی کوئری ها از کار میوفتن .

امروز کم مونده بود اشکم در بیاد ،روی یه سایت دارم کار میکنم همه جای صفحه قراره وول بخوره.

بابا بازدید کننده خل میشه این صفحه رو ببینه، من و جی کوئری خان هم که با هم کنار نمیایم یه بار که یعنی اومدم درستش کنم ، تا موس رو میبردی روی یه باکس  کل صفحه ورجیک بالا میکرد، دیگه نمیشد نگهش داشت.

خسته شدم اصل کاراش مونده، جی کوئری هم که داره سر ما قر میاد.



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

اه ه ه ه ه حالم بهم می خوره از جاوااسکرپت و جی کوئری و ....خدا صبرت بده


پس جی کوئری کلن با هیشکی کنار نمیاد

آویشن پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

elaaahi.to khodesho narahat nakun.bachas nemifahme(jey koeri manzorameha):D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد